Adv

Monday, May 20, 2013

Cuba nak bergaya


Assalamualaikum



Hi semua...aku ni ada masalah nak cari baju yang sesuai...tapi nak bergaya....al maklumlah aku ni badan kurussssssssss....matik la orang kutuk aku.... :-) aku kena pkai yang loose terutamanya part tummy tu...biar kain tu bidang lebar bukan jenis straight....yang faham tu faham la yer apa aku story ni...

sekarang ni ramai aja beli online kan....bagi aku, online shop  ni memang sesuai dengan aku...jimat masa & tenaga...tak payah susah susah nak cari parking....indeed harganya berpatutan material kaiinnya pun selesa.........ada pilihan yang berbadan besooo ni....owh iye jenis jersey tak sesuaiii yer....itu jenis balut nangka punya....kalau jadikan inner sesuai la....aku sekarang menasihati diri sendiri, biar pakai baju...ukur badan sendiri....nanti tak pasal pasal orang sekeliling ko dapat dosa sebab mengata......

Bagi yang si kurus  banyak pilihan nya.......The Pop Look ini design dia more feminin ...and modest...mr huby tengok sejuk mata memandang gituh....tak daq la drama suruh tukar baju lain......:-)  aku perasan ramai famous bloggers shopping the pop look ini....

Memang kepuasan juga beli di kedai kedai......sebab boleh try fitting.....aku selalu membengang2 kan diri...kalau kurus senang la...banyak pilihan dan murah lagi dari saiz besauuu ni.........ok la malasss nak emo....aku tempekla pix aku berbusana The Pop Look ini.....saiz L yang semua aku pakai ni.....:-) 
gojes sangattttt........ ^---------^ 










- the end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...