Adv

Tuesday, May 21, 2013

Chocolate



Assalamualaikum



Hi semua...terliur tak dengan tajuk ini...korang suka coklat kan ....aku suka aja..tapi kalau banyak banyak mualllll la....ni bukan nk story hal aku menkedarah coklat ni....

aku saja la nk promote satu kedai ini...sapa sapa yang hantu coklat, nak buat gift ka, souvenior untuk orang tunang ka kawen ka...sesuai tempah di sini....owh iyer...aku tau kedai ini pun,   sebab emak aku yang citeerrrr....emak aku attend wedding abang utiey...souvenior tetamu dapat coklat bar tu...memang sweet sangat.........padahalnya aku tak merasa pun coklat bar tu...padan muka aku sapa suruh tak pergi......  ^---------^













ini yang saya beli... :-)



korang surf shop

 - the end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...