Adv

Friday, May 24, 2013

Family Gathering


Assalamualaikum


Hi semua.....cuti tiga hari ni....tak taula nk berjalan kemana...ker dok umah...aku ni bermonolog sendirian....sambil ngisahkan kain nak basuh...lipat kain....sapu sampahh..... dok umah banyak benau kojenya...letihhh... time ini pulak semua sale Fareeda, Ariani dan Riamoda.....untuk penghabisan sebelum nak Raya ini kan...wahhhhhhhhhh....tak ker aku ni meroyan balik aku baru nak bajet bajet....ya ampunnnnnn...kata nak taubat lahommm.........lepas ni nanti, nak pergi  SUKNA.....ermmmmm......entah ler kot terbabas pergi...takkan tak tersangkut satu kan......tapi rasanya aku nk pergi Falim House...ada exhibition...sejarah mengenai IPOH...aku suka bab bab sejarah ni.....lagi la...anak watan ipoh mali lorrrrr................


happy sangat korang yong ni ha....adik adik semua ada berkumpul ..... adik tersayang sayang sangat la........balik bercuti korang.....ha lama giler tak jumpa dia....komitmen kerja kan susah nak cuti lama lama.....


kalo dah reramai, sebagai yong ni ha....haruslah masak memasak...berselinsing lengan uper chef handalan......:-) it's a spagethi time......dah ini yg aku tererrrr pun...aku ingat nk masak makaroni bakar...tppp.....takut tak jadi pulak....nextime aku cuba buat....tambah pulak ada air teh tarik & aisbatu....ha...aku belajo buat tehtarik dgn mrhuby.....ooo..kena rebus teh tu dulu....baru sedap dan minum bertambah tambah...uper ni satu jag beso pun tak cukup...


semua adik beradik ada...tambahan dgn zara lg ........zara dah pandai pilih pilih pakciknya.......tak semua orang dia nak....ajer ya montet.... tampo kang baru tau..........  


ole ole dari sabah.....sedap kek lapis tu....mahal....tapi sedap....

boom photo by EE...ajer ya gemooo interframe...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

posing sedap benau la tu....




nikmat mana yang hendak ku dustakan....alhamdulilahhhh..............^---------^ 



 - the end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...