Adv

Friday, May 17, 2013

Kain ohhhhh Kain....

Assalamualaikum

Hai semua...

kita break dulu entry konvoi...nk story mory hal pompuan gojesssss lak.......owh aku agak gilaaaaa kalo nk story bab bab kain pasang ni....tambah lagi border lace lace ini....pilihan aku,kalau shopping kain ni khong fatt dan jakel....kalu pergi tu xmau balik...dok belek belek semua jenis kain...memang terbaekkk aaa kain disini.... jakel pulak memang  kasi less kalau kita beli lebih dari satu pasang....owaaaaahhh...mana tak aku meroyan...........ok tekadkan azam dalam jiwa ni bahawasanya xmahu beli kain.....semua stop disini sahaja....stok ini tahan sampai tahun depan.......mampukahhhhhh..........:-) yer la sangat aku ni...ini semuaaa puyoooo...........





meroyan namanya...after less iya...

jenis kain ni mmg superb......tak jarang & tak melekap....khong fatt...ak repeat lg..sekali stok kaler lain sudah habisssss......

kain ni beli kat bagan serai...buat kenangan balik dari SUKU,Jawi,Penang....tak siap siap lagi...

gilakan corak paisley....ni beli kamdar...

ni lepas raya baru siap.....huhuhuhuhu

tailor feveret aku haaa......monday fashion....memang sangat pandai bab cutting ini...ha cakap la fesyen apa..???? korang nak kain duyung,kain flare,dress,kain belah lapan,dreesss uper JM,Rizalman........ececehhhhhh......memang thumbs up untuk tailor aku ni..tak mau mencari laennnn............lompat bintang 100x   Tapi dia dah stop untuk tempahan raya dah....jadinya aku kena redhoooooo pakai la mana yang ado.......upahnya ......dah baju chantek chantek design peibagai..... faham faham sajalah berapa upahnya..........tak gituh dik nonnnnn oiiiiii.......:-)
 



sepasang udah siap...akan di pakai untuk satu event...nak tau event apa....nanti aku story bulan depan kot....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




- the end -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...