Adv

Saturday, July 20, 2013

A Truly Unforgettable Experience | Bromo Photo Trip | May 2011 | Part IV



Assalamualaikum


Hi semua......Hari ke 11 Ramadhan kita berpuasa....aku tertanya tanya apa nak masak untuk juadah nanti...teringin pula nak minum air tembikai susu....pergikah pasar ramadhan yang sesak petang nanti...

Bersambung lagi entry Bromo ini .....Kedatangan kami waktu ini, gunung berapi di Bromo ini masih aktif...aku berapa kali dengar bunyi meletoooopppp....mengeluarkan sulfur dan asap dari lahang mulutnya....Doaku jangan la apa apa yang buruk berlaku.....Alhamdulilah tiada apa apa......Aku ada surf di internet & youtube before ke sini....kalau tak aktif gunung berapi tersebut..boleh hiking gunung berapi itu..... pic nya korang cari aa di goggle.. ^---------^




 Pasir Berbisik (Whispering Sand)


bentuk muka bumi di sini....dekat tak dengan gunung berapi,....memang masuk habuk dalam rongga hidung memasing...kena pakai mask..
kuil di sana...aku malas nak menapak....kalau korang nak hampir lagi...ada servis motosikal...bonceng sahaja...

Tengger Horsemen





aku suka saja memotret ini kanak2...aku bicara sama dia..mau potret....setelah di potret...kena lah di bayar upahnya...dan ada photographer2 lain pun shot dia....lumayan dia petang itu....personally aku suka shot kanak2...wajah innocent...membuatkan hati suka.... ^---------^

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


yeah!!! strike a pose.....pasir berbisik aku sudah sampai!!



 - the end - part IV -


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...