Adv

Thursday, August 1, 2013

Shopping Raya versi biskut raya pulak......


Assalamualaikum



Hi semua....Mood raya is coming!!! biasa jer aku ha...dah tua toben ni idok la terkinja kinja macam zaman bebudak dulu....ker masih ada...opsssss.....lalalalala...... entry sebelum ini shopping baju casual kekdahnya.....entry kali ini shopping biskut biskut raya......nak jamu orang datang .....ker orang dalam umah menkedarah dulu....haaaa takper janji habisss..... biskut biskut raya tahun ini beli saja.....bila masanya nak memasak sendiri pun...tapi nanti rasa macam nak buat jugaks.....tengok la mana sempat....


area opis aku ada buat jualan....ha terjah reramai....
aku beli biskut kelapa ha....kilangnya aku tahu...


biasanya biskut biskut raya ini tak berapa laku atau laju sangat habisnya....tetamu tetamu yang berkunjung, .....diaorang gemooo benor makan kacang.........kerepek ka...pegang sebalang tak lepas lepas.........Jadinya kami beli awal la kacang kekacang ini......lastyear p....sehari sebelum raya tak banyak pilihan...semuanya tengah memasak lagi....lagipun aku pun nak tunjuk mak aku kedai kacang ini...sebelum ini mak aku beli kedai lain...loc: kedai kacang putih buntong..... ^---------^ 


psttt.....aku dah tau port line internet laju utk hset aku haaaa....ahaks!!

Hadiah raya untuk diri sendiri..... ^---------^ 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

~ telekung raya dwitone by Reca-reca ~



- the end - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...