Adv

Saturday, October 26, 2013

Naek Endoi dan Sambut Birthday

Assalamualaikum


Minggu lepas ada majlis naek endoi dan sambut birthday dua orang kengkanak sekali....dan sekali dengan kenduri kesyukuran ......

Jamuannya memacam jenis....ada makan nasi,lauk pauk simple aja tapi menyelerakan....sedap betol sambal belacannya.... dan ada meja untuk desert,nasi impit, kuah kachang,kuih muih bagai,kerepek lagi.......family MIL masak sendiri ha........
aku tak makan la semua tu pun...udah kenyang tak boleh nak pukul habis.......^---------^

Walau sepanjang hari hujan, tetamu masih kunjung tiba sehingga ke petang....

dengan anak sedara...ada dua orang baby ni naek endoi....see dua buaian tu ha...
snap dulu apam balik polkadot ni...layan jer la SIL hg ni....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kalo sesapa berminat apam polkadot ni..boleh email...nanti aku bagi no tel.makcik bakery ni...deal aa sendiri nanti.... highly reccomend dengan dia aaaa,pernah order kek red velvet,kek coklat,kek lapis sarawak,japannese puff,cheese oreo kek, ha memacam pernah aku order dengan dia....biskut biskut raya yang pernah aku juai kat opis dedulu tu ....yang favourite bird nest tu pun sama gaks....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Yeah....group photo time...i loike posing timee......ha sah aku sawan gambo.....ada pulaks props tu apalagi tunggu,,,,

Candy buffet ni adik adik ipor aku la dan menantu abang bo sekali yang mengsettingnya......
ha terer kan diaorang...DIY- doing yourself gitu....yang chocolate pusing pusing tu sewa yer...cung pun cung kan dah save bajet...boleh repeat lagi ni, untuk sapa sapa kawen nanti... :-) Sememang-memangnyaaaa sedappp cokelat tu......cicah pulak dengan buah-buahan...pergh....delicious....agen naek berat badan ni....memang dah berat dah pun...







Happy weekend with the familia.... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...