Adv

Monday, December 9, 2013

Breakfast Majeedia | Walimatulurus Diana | Ipoh

Assalamualaikum

Macam syok pulak update hal personal life kat blog ni....layan jugaks la...lepas,aku update..aku yang baca kesekian seratus kalinya...ni kekdahnya online diaries...

aku dalam FB pun tak upload pic sangat...layan instagram aja sebab terus link dengan FB.....

Sabtu 

beli barang pasar malam balik terus masak..memang sedapla sebab fresh ikan tu.....
pekena bubur gandum..majeedia.. 
suka benoo dapat bubur gandum ker pun....

ha amek ko..roti canai kuah kari daging...mmg maheii la...tapi sedapppp.....
nak tayang kasut kuching tu....kasut ni baldu tak boleh randuk air....
pekena jelly santan..tapi macam kureng aja...aku telan jugaks la...

Ahad

Menghadiri walimatulurus diana...diaorang ni dah lama nikahnya.....ni baru kenduri...happening...cuaca pun cerah hari ni...aku tengok tetamu tak putus-putus kunjung tiba....tahniah korang.....selamat berbahagia hingga ke akhir hayat.... ^---------^

dengan pengantin baru...

kami lah pengantin lama...hihihihi

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

geraaaaaaaammm dengan budak za'aa ni udah tak mau dgn mummy pulak....dia panas tu..udah bertuko dress princess ha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...