Adv

Thursday, December 12, 2013

Kenangan | Konvo

Assalamualaikum

Kenangan terindah..

akhirnya........ baru aku dapat menatap gambar kenangan masa konvo..terima kasih yam dapat jugaks aku merasa tengok gambar ni...setelah kesekian kalinya.....aku takder official gambar amek konvo atas pentas tu...huhuhuhu...sebabnya lambat sampai....dah habis penyampaian baru tiba....

yang positifnya, dapat juga aku menjejak kaki ke dewan seri budiman...memang impian lah dah belajo bagai nak rak...dapat konvo di sini...

haaaa...kenangan sungguh time study dulu..tak tido malam bersengkang mata nak buat drawing,assigment, pergi lab tunggu giliran nak guna komputer....pergi kelas hari-hari waima jalan jauh dari satu bangunan ke satu bangunan..tak terasa penat dan kejauhannya...lain aaa sekarang mesti merungut-rangat...padahal tak jauh mana pun....

senyum sendiri....really miss good old days... ^---------^ 


dengan rakan sekelas...alahai...kechiknya tangan aku tu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...