Adv

Monday, December 30, 2013

Walimatulurus Sofea + Huby | Padang Rengas | Kuala Kangsar

Assalamualaikum

Selepas majlis ini, kami bergegas ke kenduri sofea pulak...highway ok la..smooth and easy...aku riso gaks highway utara ni gemo jemmm....cuma tang nak bayo tol tu yang lama....

tahniah sofea dan suami......semoga berbahagia hingga ke jannah hendaknya with beloved hunsband....sofea ni sepupu aku..pssttt nak pecah rahsia...sofea ni la temankan aku masa memula dating dengan mrhuby..dating kat macd masa tu...lawak ingat balik...yer la memula dating... :-) 

chanteknya pengantin berseri-seri teserlah aura pengantin...sememang raja sehari layaknya... majlis ni, dah uper reunion family kekdahnya...berjumpa anak-anak dan cucu cicit arwah Tok Pin...Tok Pin tu abang opah aku..dema dua beradik tu ja.... tu yang close kot...oh yer..aku ada pic dengan tok pin dan opah......pic lama la aaa...legend kot...tapi nak kena kobek pc laen pulak..nantila aku upload... ^---------^

pic lain-lain masa majlis ni...aku dah hupload kat FB dah....untuk sanak sedara tu..boleh check it out di sana......



udah pejam mata pengantin......

 lol..apa keheinya tu....

sembang-sembang dengan cuzzie...tapi susah gaks nk sembang dekat dengan DJ....antara dengo tak dengo....hahahahaha

singgah dulu umah sedara area situ...ha apa lagi dipelawa kait rambutan bawa balik....sukanya rumah kampung ni..keliling rumah pokok berbuah memacam jenis....maksu aku cakap dekat dengan sungai nya...aku tak perasan sungai tu...anak sungai gamaknya...perghhh...syok aaa suasana macam ni....mendamaikan...dikelilingi alam semulajadi....rasa nak dok  rumah kampung..tanam pokok buahan rupaaa ni....

ni la gunanya mr huby tinggi ha...tak payah guna galah.....
balik umah opah...memasing melantak duroyan...eh aku tak makan kali ni..makan bubur duroyan ja....maksu udah masak..takkan nak biokan aja.......rugi oo tak makan bubur duroyan....dalam sakit perut....lalu ker hidu aja tak makan....hihihihi.......

haih...sedap beno...tak toleh kiri kanan yer...
bubur pulot duroyan....tak mungkin ditolak ooo...bubur duroyan.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
berimpian untuk kawasan umah macam ni.....tak perlu batu bata tinggi..hanya pokok buahan-buahan memagari rumahku....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...