Adv

Sunday, January 26, 2014

Walimatulurus Sofea + Huby | Kuala Terengganu | Trip to Terengganu | Part II


Assalamualaikum

Episod kali ini...lepas balik rumah pengantin dan noor arfa...destinasi seterusnya ke pasar payang...memang kejap kat sini..hanya sejam masa di berikan...yang kitaorang ingat nak makan petang..rupanya kat food court ni banyak kedai dah nak tutup dah....ni kiranya tauke kedai tunngu kami habis makan.... ^---------^

peace yooo..........
makan mee sup...isinya daging dan perut...aku request tak mo perut..minta daging sahaja.....
sambil dah uper amazing race tu sempat la usha-usha kain sutera.... memang cung cung la disini...bergemelapan bermanik bagai...warna-warna yang meruntun kalbu....memang aku dah pegang...bila dah congak-congak nak beli lining ...nak tempah lagi...bila dah pikio uper tu...langsung aku pandang sepi kain-kain tu semua...seolah-olah nafsuku mati di situ................. ahaks!  familyku adala beli pelikat pants tu ...kainnya pun not bad....dan harga pun ok....aku beli kaftan jer....badan beso uper aku senang kaftan aja....serlop udah.... 


pelikat pants....syawal tengah ayat ibu lah tu........
time nak menghala ke bas, boleh pulak kami sesat larat........tak jumpa jalan nak ke bas...yer la..sebab masa ni hujan lebat...tak dapat nak ke luar jalan...dok dalam bangunan pasar payang ni jer pun....ngam-ngam time yang driver bas bagi tu...memang kena sorak la...yang lain dah ada dalam bas....aku pulak rasa tak puas window shopping dalam ni....ada la family beli jajan kat sini kan....tak sampai nak balik ke perak...dalam bas pun dah habis dah.........

ok menuju ke pantai teluk ketapang....ni kali kedua aku datang time sini...first ari tu, masa SUKNA....makang ikang,udang salut tepung masa tu...nyum....nyummm....hari pun nak hampir senja...snap tepi ni ja...malas nak p pantai tu...sebab pantai dan laut tu macam jauhhh sangat...........

damainya...angin sepoi-sepoi bahasa.........
merasa jugaks cocunut shake & ikan udang salut tepung...........alhamdulilah......
familia time.............

Episod sebelum ini...........dan bersambung lagi di episod akan datang....... :-) sambil menaip ni tangan aku "ngap ngap" ni...terseliuh maen badminton....kalau ada pic game badminton tu....aku story la...kalo tak non ado.......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...