Adv

Saturday, February 15, 2014

Dinner Opis | Casuarina @meru I Ipoh


Assalamualaikum

tema malam ni adalah p.ramlee dan saloma....bintang legenda punya tema sempena event pelancaran di opisku ni....memandangkan tak nak membazir dan bajettttt......so, decide pakai apa yang ado dalam lemari....eh wedges tu aku beli baru...itu pasei p kedai cina pekan tu....sekali ado la pulaks wedges...tu pe lagi.....terbeli la... 

event ni berlangsung di casuarina @meru ipoh............

zaman tu setau aku saloma dengan kebaya pendek dan baju ala peplum seperti nowadays.....manakan daya aku nak dress up uper tu..saloma tu pinggang kerengga....waist dia 23...sekurus-kurus yang aku pernah jadi, adalah 27.....ha idok ker jauh bezanya....

hari kejadian, pakai apa selesa...lagila aku merangkap second photographer that night...........eh aku ada berlari tau pakai wedges......kalo aku terkolap tak ker haru malam itu...........  ^---------^ 


posing dengan props utama..........berat ooo basikal posmen ni.........
with bff...dia juga selaku emcee...good job ayu!

ni geng kopi ais ni....ah yong dato sagor.....geng melantak......
wonder girls aaarrrr ni.....nobody nobody but you............
Outfit :
maxi polkadot: the poplook
wedges: bought kedai pekan lama 
Photographer : credit gaban

berakhirlah malam pesta muda mudi.....oppssssss...tak menari ya....just enjoy the show...band malam tu terbaek ....band MBI.....mendendangkan lagu-lagu zaman p ramlee....lagu pesta muda mudi pun ader....teringat pak meon menari.......... 





p/s: eh nak write up ker trip to johor tu...rase banyak sangat nak citer..ker tak payah citer...tapi kalau tak citer aku lupa...tengok lah kalo ada mood...nak sorting bagai lagi...........



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...