Adv

Friday, April 11, 2014

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang | 2014


 Assalamualaikum

alhamdulilah....syukur...seribu rahmat...tahun ni aye dapat apc...tahun lepas mr huby dapat apc...tahun ni pun sis in law and mak su aku pun dapat APC...berjangkit gamaknya...ha kalau dah rezeki tak kemana....tahniah semua..lepas ni kena koje lebih rerajinnnnn lagi...rajin sangat.....   ^---------^ 

entry kali ni kalau ada yang tak suka nengok teman...ha jangan nengok...p lelaju baca blog  laen......

jadinya haruslah nak dress up baju chantek bagai...menghargai ok pemberian ni...haruslah nak divaa sangat kan...tailor aku boleh buat baju sahaja ..dalam masa terdekat kan...itu pun jenuh gak katanya...sebab lace tambah lining lagi...jadinya kain baru tak mandang...endingnya kain mix and match gituh kekdahnya...

dengan officemate...hamboi umai sempat buat tanduk kat aku ha.....
tq mr huby sudi datang temankan i....luv.u..

brooch ni pusaka keluarga...aku pun baru tengok...amek berkat maksu aku pun pakai masa terima apc..dia pakai kat kebaya..aku dah tak boleh pinkan kat baju, pinkan kat tudung...tq ualss yang mendandan i siap nyanyi lagu dikir puteri...haih kerlass meriah pagi ni bersiap di buat dek kome.........dah habis apc ni haruslah pulangkan balik.....maksu aku dah tengok pic ni, brooch ni bentuk bakul....aku pun tak perasan bentuk apa...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ni gelak beso tengok atas....ada peminat tengok ha.....
ualls gojes okeh...boleh jadi model fareeeda...
veranggaan nak jadi princess kan...kain dah kembang belah lapan ni....haih habis hati dapat pose pusing-pusing ni....

 



Outfit details :  
prada lacey kurung moden : bought prada lace saris couture
 tailor made : by monday fashion 
brooch: malay perak heirloom ornaments
 tudung: mulaika
large wrislet: coach
wedges : sembonia


credit photographer to mr huby....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...