Adv

Wednesday, July 9, 2014

Moreh


Assalamualaikum


ramadhan yang keempat hari tu ada moreh di kampung opah...naik nama kan...moh ler kita beramai-ramai pergi...mengimarahkan....yang lain lain tu layan ajer la...

selaku jkkk family...ada isu lain pulok...aduan rakyat ni...malas nak cerita...tak kuasa pun nak cerita...semoga esok ada sinar...di hujung terowong........^---------^

moh jalan kaki ke masjid.......
pakcik tu aje gemo taking pic..masa tahlil ari tu pun sama....oo..kita sama minat ya....


juadah pembuka berbuka....yer bulan posa ni aku kurang makan....rasa ada slim sikit......

ni dah nak senja sangat..baru merasa tangkap gambo sini...tebing masjid...tak pernah lagi turun ke bawah....

senja nan merah..camar pulang ke sarang.......
BBQ

by request adik-adik dan abang adik adik...kita buat bbq ni...jenuh ropa runner..beli bahan-bahan.....tapi ok lah....layan jugaks bbq ni sekali sekala..tapi nak kena peram lagi lama daging daging ni semua....
berasap-rasappp bako bbq ni....memang kena gotong-royong bbq ni..tak boleh buat koje sorang kome oiii.......
coeslaw tu aku buat....di tambah pula dengan nasi goreng cina....
berbudi kepada tanah...pokok mempelam umah mak aku aja....desert malam ni...sedap pulok....

Ramadhan - ramadhan seterusnya......

ni boka posa di umah sendiri..simple aja..janji habis..aku malas masak berjenis-jenis tapi ke tong sampah watper...membazir.........
look who's back...time posa ni ja balik bercoti..raya nanti takdaq...tak tau la kot nak wat surprise.........
tomyam tu aku masak..dah tererr sikit..ni 3 peket pes tomyam dengan perah limau nipis dalam tu....baru kick....
ni aku buat cabai tu aja....rendang kerang tu yang laku....ni ada lauk kari ayam ni....tiada dalam gambo.........
penjinak ayam jantan serama.........



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...