Adv

Wednesday, March 4, 2015

Mini Viper Challenge | JK1M | Musim 4


Assalamualaikum


aku pun tak tahu apa bendanya lah viper challenge sekali tgk youtube uyoooo....bedebo jantung rasanya...ropa komando ajer ha...boleh kah aku merangkak bagai ni...at the end, alhamdulilah boleh......dengan bantuan rakan-rakan.....ada la sikit merangkak....kalo ko tak nak merangkak melompat...baik aku merangkak........

lokasi di the Lereng Ulu Chepor Perak...tak jauh dari kawasan perkhelahan air terjun ulu chepor tu..ini kali kedua jejak ke sini..dulu2 pergi ada kursus Asfon kat sini..tak lah sesat larat...bezanya jalan masuk dah tar dulu jalan tanah lagi......

kalau berminat nak buat kursus ka team building ka boleh like page FB dema ini...mencabar jugakla sebab lereng gunung hutan kledang - saiong

terbaek semua ...memang team work...aku malas story panjang lebo...layan jer la pic ha...sapa sangka aku yang mok boleh panjat tembok...apa yang penting kerjasama ualllsss....^---------^ 

perut isi dulu..order kat aye...senang makan nasi dah tahu banyak nak guna tenaga ini.........



bermula dengan jogging sambil nyanyi .........

ni warm up la dulu............
okeh misi diteruskan......

jungle trekking hutan kledang saiong 

sejauh 5 km kami trekking ini..ok lah sebab tak rush...slow-slow kayuh...mungkin aku dah hiking bukit kledang tempoh hari rasa stamina pun oklah.....




ini muka lalok mkn ubat selsema malam sebelumnya...baru keringgg....minum solable & guna inhaler vicks tak jalan............

obstacle bermula

mintak ampun minta maap pijak bahu korang..baru boleh naik atas tembok ni....

ini kena pair...ini tak nampak bawah ni...kena berdiri macam pillar simen tu dan meniti jambatan gedik...serius memang gedikkk....rasa lama beno nak sampai hujung...lagilah aku ini memang kaki gayat...harunglah jugaks...thanks fiza...



ada pacat ualls kat sini..haih janganla kena..kat tasik banding dulu aku dah kena...sampai ke perut hisapnya...dah kenyang jatuh sendiri...fuhhh kembung pacat dgn darah aku....mujoo tak kena..kalu kena mahu aku jerit dalam hutan ni.........

rehat jap lepas lelah...sambil check badan..kotlah pacat gigit...

 habis dah...balik guna tali turun bukit.......cerun 45'...



eh ko ada acara kudap-kudapan ka................

time balik beli karipap ni..sebab dema hebohh kata sedapp...memang menunggu la jugaks ramai orang ha......

berakhirlah sudah aktiviti rasmi JK1M Musim 4 Ipoh.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...