Adv

Friday, April 24, 2015

Ulangtahun Kelahiran


Assalamualaikum


story...ini, lama berkubangnya dalam draft...kasi up....

udah bertambah usia setahun lagi..terima kasih familia yang meraikan birthday ini...

i love u alls...  ^---------^

menginjak usia mudah-mudahan mematangkan fikiran dan di beri kesihatan yang baik...

aku tak kisah pun kalo tak di sambut...sebab tak biasa pun..seingat aku termasuk yang ini baru tiga kali ada kek...kalau di sambut begini satu penghargaan buat diri....

berbuka puasa di kampung..sebab malamnya potong kek tu sekali dengan mak sedara aku..birthday july sekali....

berbuka posa di kampung ni syahdu rasanya...sebab opah dah takda...kat sini sirennn bunyi...menandakan waktu berbuka...selepas itu azan maghrib....boka posa ramai-ramai ni best dan happening..berebot-rebot makan...tangan pun melintang-lintang.....


kill time...tunggu waktu boka......
bihun singapore laku...bubur lambok paksu masak...
the making solok lada...nak buat nasi dagang...lepas maghrib baru masak nasi dagang pulak....


Acara kemuncak - potong kek..hambek 2 biji sekali keknya......

terimakasih semua yang menghadirkan diri..........


maksu buat puding roti...mak aku masak bubur kacang hijauu tu...aku buat teh tarik...itu aja yg sempat..ni kan sambut hari koje rasanya.......
birthday girl....







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...