Adv

Sunday, January 26, 2014

Thumbs Cafe | Ipoh


Assalamualaikum

Review thumbs cafe...komen aku makanannya best,sedap dan kenyang la... dan dekonya pun style....kiranya tak malu la...kalau orang luar datang ipoh....ada port makan dah....tak daq la aku pening kepala pikio mana nak bawa......hahahahaha........kemain eh.....

sebelum ni pun aku dah story pun.... baru-baru ni ada pergi lagi, try makan pavlova...sedap...tak manis...should try la kalo hang out di sini....

cerita banyak pun tak guna....try la sendiri ek...


first time mak aku makan pavlova.....suka....owh yer mak aku anti-manis...jadinya kena dengan taste.....
porridge
nasi goreng...ni aku la makan....tak sah kalo tak makan nasi dalam sehari...........rasa tak lengkap hidup ...........


lamb chop......

alhamdulilah............makan sedap hati kenyang.............
the scene.....

minggu ni punya pemakanan......

juadah petang pisang goreng & ubi goreng di sponsor oleh en shariff............terima kasih daun keladi..............
hi-tea makan mee kicap dengan buddy...aku makan kuewtiaw goreng...not bad setelah sekian lama tak datang sini.......sekarang dah tauke lain kot....lokasi : sebelah mat jasak
red shops...........
sunrise ....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...