Adv

Tuesday, January 5, 2016

Freddo | Food Truck | Ipoh


Assalamualaikum


milk shake
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 


freedo ini aiskrim jual kat food truck..ini pun kebetulan aja..round2 sekali tengok banyak pulak food truck area greentown digi nih..sekali tengok ada freedo....nak menerai la...freddo ni setahu aku ada meniaga kat konda kondi..situ pun aku tak jejak lagi....nengok ramai aja orang...

lantas, order la kami aiskrim & milk shake...perghhh berbaloi dengan reganya....tak rugi...dan sedap..tak manis sangat ..dan ada topping ikut suka korangla nak letak apa...

bila aku up di insta & fb...kawan aku pergi..sekali pergi takdaq...jangan nak menyalahkan aku pulak ek uoallls...... ^---------^ 

firstly, korang kena follow insta freedo nih...nanti dia akan hupdate malam ni niaga lokasi mana...dari situ korang boleh jejak diaorang la...

macam aku cakap td, kebetulan lalu tengok ada..lepas makan aiskrim freddo nih baru aku folow insta .....



enjoy ur ice cream.....menikmati kehidupan........
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...