Adv

Thursday, June 26, 2014

Uniknya Ipoh Perak


Assalamualaikum


dari teperap baek upload pic ni...ni snap masa join pertandingan anjuran MBI tempoh hari..temanya "uniknya ipoh"...agak sentap sebab tak menang....terguris perasaan...lepas ni tak mau join dah....sambil berlari padang ipoh 10 kali...... aku dah tengok gambar - gambar yang menang - suasana malam di railway station ipoh dan mural tu....kalau aku tau itu pilihan juri...baek aku snap di situ aja....  ^---------^

ha sehari 3 entry aku dapat hupload...balas dendamm lama tak blogging....

Masjid Dato' Panglima Kinta








Clock Tower - Medan Selera Dato' Sago







Kedai ini berhampiran dengan Masjid Dato' Panglima Kinta..pernah masuk majalah 3...kedai ni tauke-tauke lombong bijih timah yang punya....don't play-play....




kedai warna warni....

Berdekatan Padang Ipoh..

aku snap aja beberapa ....hujan lebat pun turah mencurah bumi...basahlah...dah uper video klip memori daun pisang... berlarian aku ke kereta......







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...