Adv

Tuesday, January 28, 2014

Walimatulurus Sofea + Huby | Kuala Terengganu | Trip to Terengganu | Part III

Assalamualaikum

Bersambung dari episod sebelumnya....udah part 3......untuk yang bawa ahli-ahli rombongan cik kiah ha....bolehla stay kat sini..boleh muat ramai orang....atas dan bawah boleh tido...no tel tu nampak kan....homestay ni, di gong badak, kuala terengganu....


jalan raya tu basah kan....memang berjalan dalam hujan ja.........

nilah...bas kami...office bas ni di sg.siput....driver2 nya...orang muda...muda lagi dari aku rasanya...eh ko muda ka....hahahaha..... kami ni ikut jer la...mana bas tu nak bawa....menujulah kami...........

Taman Tamadun Islam.

Di sini kami menyusur laluan penjalan kaki sepanjang sungai menuju Masjid Kristal....yang lawatan masjid-masjid seluruh dunia kami tak masuk...sebab tournya tentu amek masa yang lama....lagipun aku dah pernah masuk sebelum ni, idokla rasa teruja...hihihi...


ni dok berkira-kira nak naik tour bot ker tak....standard aa harga kan...tempat pelancongan faham-faham sajala reganya...aku gayat tengok air sungai ni....dalam........


berlatar belakangkan Masjid Kristal.........


suka taman tamadun islam ni.........

yeah.....bergambo dengan pak tua...baru ini ado gambonya.........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Outfit : 
blouse: kenanga mall
cardigan: the poplook
pants: kenanga mall

handbeg, yang aku pkai tu....beli online mydeal......dalam rm35...tak salah aku,...habis aku lenjan...kamera gedabak tu pun aku sumbat...udah lekang talinya....hahahaha....malas nak bawa beg kamera... entry ni takdaq pic handset...taken by gear D60...

Bersambung lagi di episod finale.......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...