Adv

Thursday, April 3, 2014

Fuad Roti Canai | Ipoh


Assalamualaikum

setengah orang dia tak lalu nak makan roti canai kedai mamak...rasa ngeyi....betul ka ejaan pun...rasa tak selera la...ha korang boleh terjah p kedai fuad roti canai...

aku dulu pun tak tau..mr huby bawa mari sini...ha nampak sangat ahli -ahli sukan jer tau port sini...sebabnya lokasi medan selera, stadium perak... 

petang ni alang-alang car wash kat kg.kepayang..perut pun lapoo minta diisi dan buddy aku pun tak penah makan roti canai fuad....ha jumla aku bawa....dok ipoh lama pun tak tau...sama dengan aja dengan aku..aku pun bukan familiar sangat port makan ipoh yang besh sangat kekdahnya...kengkadang ada yang sedap...udah tuko orang laen...

oh yer ...roti canai fuad di buka dari pagi sampai petang...hari ahad tak pasti...lemmmbuuuuttt aja roti canainya... ^---------^ 

car wash....ha bangla tu ingat aku sampai sekarang...kalo lama tak datang siap tanya...mana pergi lama tak datang...
with buddy...selfie cari angle....nak bg nmpk signboard tu haaa....
aku kuah biasa aja...yang sorang tu banjirr....ha semangattt kan...
selamat menjamu selera.....




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...