Adv

Thursday, June 18, 2015

Pameran Sempena Pertabalan Sultan Perak | Sultan Nazrin Muizzuddin Shah


Assalamualaikum




satu ramadhan 1436H sudah kita...selamat menyambut ramadhan al karem bulan yang penuh baraqah dan dinantikan2 oleh semua...semoga aku juga tidak melepaskan peluang untuk beribadat pada bulan ini.........reminder for myself.... semoga kita dapat mengumpul sebanyak mungkin ganjaran di bulan mulia ini..........

 


sampai sudah , penutup story .. dua story dah up sebelum ini...tak suka tak habiskan story...sebab aku sendiri, tak suka cerita tergantung......walau lambat tetapp gigih nak habiskan..
pameran ini berlangsung di Town Hall Ipoh...aku snap semua partition..jadinya mengkome-kome semua boleh direct baca aja dari situ.........








tak dapat pun..........

booth pejabat pos...

boleh print setem muka sendiri pun ada...idok pun aku buat....

setem pertama pertabalan sultan tinggal yang hado sahaja...1 set mmg tarak...
aku dah kirim kat mak sedara aku beli kat pejabat pos kuala kangsar lagi...

first day lagi ualls....memang rare lah sebab beli di tempat "majlis" itu sendiri...
cerita hal setem ini memang panasssssss.....berator first day..nakkan 1 set complete "first day cover" ini...tak mandang.........

tak dapat envelope jugaks...dapat set setem itu aja tanpa envelope...

maksu aku beratur sampai demammm...lenguh kaki berdiri..katanya ramai yang beli banyak set...

bagi aku, sepatutnya pej.pos buat limitla...macam seorang dua set sahaja..biar semua merasa....ni ko beli banyak2 buatpa..mesti nak jual harga up... unfair sungguh bagi yang beratur panjang itu...



press bernama yang snap kami ini........




tamatlah sudah arakian cerita..maju dan makmurlah naungan Sultan Perak ke atas negeri kami...dengan limpah rahmat Yang Maha Esa.......amin...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...